ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

  1. Національно – патріотичне виховання

Формування патріотичних почуттів; формування рис громадянина України; вивчення бойових традицій та героїчних сторінок історії українського народу; формування національної свідомості і людської гідності, любові до рідної землі, родини, готовності до захисту Батьківщини; дотримання мовної культури.

  1. Громадянсько-правове виховання

Основні завдання: Прищеплення поваги до Конституції України, її державних символів, знання та дотримання законів; виховання і підготовка студентів до життя і діяльності в правовій, демократичній державі.

  1. Морально-етичне виховання

Основні завдання: Оволодіння нормами і правилами моральної поведінки, формування почуттів та пере­конань, вироблення умінь і навичок моральної поведінки, адек­ватної поведінки у процесі суспільних відносин.

  1. Художньо-естетичне виховання

Виховання у молоді естетичних поглядів, смаків, які грунтуються на народній естетиці та найкращих надбаннях цивілізації. Вироблення умінь власноруч примножувати культурно – мистецьке надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне в повсякденному житті; формування попиту в отриманні знань про традиційні українські свята, звичаї, фольклор.

  1. Інтелектуально-духовне виховання

Основні завдання: Розвиток пізнавального інтересу, творчої активності, мислення, виховання потреби самостійно здобувати знання та готовність до застосувань знань, умінь

  1. Трудове, професійне виховання

Формування творчої, працелюбної особистості, вмілого господаря, що володіє відповідними навичками та вміннями, професійною майстерністю. Вміння самостійно на основі сучасних знань про ринкову економіку застосовувати власні здібності в системі виробництва, науки, освіти. Прищеплення любові до обраної професії.

  1. Екологічне виховання

Виховання екологічної культури особистості, усвідомлення себе частиною природи, почуття відповідальності за неї як за національне багатство, основи життя на землі. Виховання свідомого виконання норм поведінки в природі, готовності до природоохоронної діяльності. Розробка технічних рішень, спрямованих на раціональне використання природних ресурсів і виключення забруднення навколишнього середовища.

  1. Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя

Утвердження здорового способу життя як невід’ємного елементу за­гальної культури особистості. Формування її фізичних здібностей, зміцнення здоров’я, гармонії тіла і духу. Забезпечення повноцінного розвитку молоді, охорони і зміцнення її фізичного, психічного та духовного здоров’я.

Голодомор

 Класним керівником Василем ДЮБІНИМ та майстром виробничого навчання Михайлом КУДЛАЄМ було проведено
виховну годину до дня пам’яті жертв Голодомору для здобувачів освіти групи 42. Мета виховної години: виховувати здатність кожної людини на скорботу і пам’ять про мільйони загублених життів людей, виховувати патріотів своєї держави; ознайомити здобувачів освіти з трагічним минулим нашого народу; вчити бережно ставитися до історії своєї країни, розкривати її як білі, так і чорні сторінки.

Профілактична робота

     З метою запобігання конфліктних ситуацій між здобувачами освіти заступником директора з виховної роботи Діаною ВДОВЕНКО та практичним психологом Ольгою СІКОРСЬКОЮ була проведена виховна профілактична бесіда з здобувачами освіти першого курсу.

Батьківські збори групи 42.

Було проведено батьківські збори групи 42. Класний керівник та майстер виробничого навчання обговорили з батьками проблеми здобувачів освіти по навчальному процесу, наголосили на правилах поводження з вогненебезпечними предметами та нагадали правила безпеки під час зимніх канікул, а також наголосили про алгоритм дій при сигналі повітряної тривоги.