Відкритий урок з фізики та астрономії на тему: Робота та потужність електричного струму. Розв’язування задач

31.01.22 року в ДНЗ ,, Сквирське ВПУ” відбувся відкритий урок з фізики та астрономії на тему: ,,Робота та потужність електричного струму. Розв’язування задач” зі здобувачами освіти другого курсу, які навчаються за спеціальністю,,Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів ”. Тема уроку є актуальною і повністю розкритою за чинною програмою. Викладач доцільно використала всі методи , форми і прийоми під час проведення уроку.

Також протягом усього уроку викладач вміло використовувала міжпредметні зв’язки і підготувала цілий ряд завдань, які напряму пов’язані з майбутньою спеціальністю здобувачів освіти, чим досягла максимальної мотивації до роботи на уроці.
Учні в свою чергу приймали активну участь у ході уроку: виконували різнорівневі завдання, індивідуально працювали із таблицями та при ,, Мозковому штурмі”, у групі, при виконанні експериментальної задачі. Урок пройшов динамічно та продуктивно, завдяки активній співпраці викладача та здобувачів освіти.

Викладач фізики та астрономії Шембелян Леся Миколаївна

Відкритий урок виробничого навчання

Відкритий урок виробничого навчання у групі 42 на тему: ” Обпилювання металу. Прийоми обпилювання. Способи обпилювання.”

Майстер виробничого навчання – Кудлай Михайло Миколайович.

Бінарний урок на тему: Шум та його вплив на організм людини.

В ДНЗ ,,Сквирське ВПУ” викладачем фізики і астрономії, Шембелян Л.М. та викладачем біології і екологї, Скидан К.П. було проведено бінарний урок на тему: Шум та його вплив на організм людини. Бінарний урок — різновид інтегрованого уроку, що органічно поєднує вивчення двох предметів. Це творчість двох педагогів, яка переростає у творчість учнів. Вивчення будь-якої проблеми на межі двох наук — це завжди цікаво. Такий вид діяльності викликає високу мотивацію, спонукає до творчого пошуку.

Об’єднане методичне засідання педагогічних працівників

21.12. 2022 року о 15:00 відбулося об’єднане методичне засідання педагогічних працівників
Повістка денна:
1.Національно-патріотичне виховання здобувачів освіти. (Бондаренко Л.С., Мошинський В.А.)

  1. Виховна робота майстра виробничого навчання . (Омельчук І.Ю.)
  2. Національно-патріотичне виховання на уроках іноземної мови. (Польгун І.В.)
  3. Самоосвіта майстра виробничого навчання, як форма вдосконалення. (Гира О.І.)

Участь у вебінарі на тему: “Альтернативні засоби та методи енерго- та теплозбереження освітнього процесу в умовах воєнного стану.”

Участь методиста навчального закладу та голів методичних комісій у вебінарі на тему: “Альтернативні засоби та методи енерго- та теплозбереження освітнього процесу в умовах воєнного стану.”

Семінар-навчання для педагогічних працівників

Участь майстрів виробничого навчання у семінарі_навчанні для педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної освіти), модуль “Зміни та сучасні тенденції в організації харчування в закладах загальної середньої освіти”.

Об’єднане засідання педагогічних працівників.

29.09.2022 р. відбулося об’єднане засідання педагогічних працівників.

Повістка денна:

  1. Дискусія на тему: «Мотивація професійного зростання викладача та майстра виробничого навчання.»
    (Бондаренко Л.С.)
  2. «Продуктивний урок –засіб розвитку креативності майстра виробничого навчання та здобувачів освіти.» (Майорко В.О.)
  3. « Використання сучасних інноваційних технологій на уроках фізичної культури.» (Дюбін В.В.)
    4 «Сучасні підходи до організації і проведення уроку виробничого навчання.» (Кудлай М.М.)
  4. «Використання ІКТ при організації дистанційного навчання з фізики та астрономії.» (Шембелян Л.М.)

Засідання методичної комісії професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного, електротехнічного напрямків.

  1. 09.2022 р. відбулося засідання методичної комісії професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного, електротехнічного напрямків.
    Повістка денна: обговорення роботи методичної комісії на 2022-2023 н.р.

Участь педагогічних_працівників у вебінарі “Цифрова е-волюція – Майбутнє планування”

12.09.2022. Участь педагогічних працівників у вебінарі “Цифрова е-волюція – Майбутнє планування”. Метою тренінгу є формування навичок, розроблення сучасних навчальних інструментів для організації цифрового навчання.

Засідання голів методичних комісій

08.09.2022 р. відбулося засідання голів методичних комісій. Повістка денна: погодження та затвердження методичної проблеми та плану роботи педагогічного колективу ДНЗ “Сквирське ВПУ” на 2022- 2027 н.р. Методист Л.Бондаренко назвала нову методичну проблему над якою працюватимуть виклачі та майстри виробничого навчання: ” Сучасні інформаційно-комунікативні технології, як важливий ресурс навчально- виробничого процесу”.

Засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання з професії «Кухар; офіціант»

Повістка денна:

  1. Обговорення та затвердження плану роботи методичної комісії на 2022 —2023 навчальний рік.
  2. Розгляд та затвердження планів і програм за професією.
    3.Підготовка робочих місць, проведення інструктажів з охорони праці на уроках виробничого навчання та під час проходження виробничої практики.
  3. Атестація майстрів виробничого навчання.

Засідання методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки

Повістка денна: 1. Обговорення плану роботи методичної комісії на 2022-2023 н.р.

2. Педагогічний меседж

Опрацювання нормативних документів, методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2022-2023н.р.

3. Підготовка матеріалів  дня  проведення діагностичних контрольних робіт з історії, української мови та літератури,  в групах  першого курсу.

Засідання методичної комісії викладачів предметів   природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

15.09.2022 року в ДНЗ “Сквирське ВПУ” відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів   природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України. Під час засідання заслухали:                                                

1.     Голову методичної комісії Шембелян Л., яка відмітила, що методична робота – це провідна система індивідуальної і колективної діяльності викладача, що спрямована на підвищення його професійної компетентності, передусім з фахового предмету та методики його виклання.

2.     Методиста Бондаренко Л. , яка ознайомила членів комісії з новою проблемою, над якою надалі працюватиме освітній заклад

3.     Заступника директора з НВР Власенко Л., яка ознайомила членів методичної комісії з нормативними документами на 2022-2023 навчальний рік та щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у 2022-2023 навчальному році.

4.     Практичного психолога Сікорську О., яка надала рекомендації як організувати психологічну підтримку учнів в умовах війни.

Голова методичної комісії: Шембелян Леся Миколаївна

Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та Захисту України

06.10.2021року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:

1.«Оцінювання в умовах дистанційного навчання.  Вивчаємо фізику дистанційно» ( методичний міст; з досвіду роботи викладача фізики і астрономії Л. Шембелян).

Л. Шембелян відмітила, що адаптивний карантин подарував нам не лише виклики, але й новий досвід. Тепер майже кожен учитель знає, як використовувати сервіси для онлайн-навчання. Це переносить педагогічну діяльність на якісно новий рівень: тепер ми можемо навчати, організовувати виховну роботу, спілкуватися з колегами та батьками учнів, обмінюватися досвідом за будь-яких умов. Достатньо мати комп’ютер, телефон чи інший пристрій із доступом в інтернет. 

2. Круглий стіл «Передумови цікавого уроку» ( викладачі – предметники).

Викладачі – предметники вважають,що цікавий урок можна створити за рахунок наступних умов: 

  • особистості вчителя;
  • змісту навчального матеріалу;
  • методів і прийомів навчання.

Саме сучасний урок необхідно розглядати як ланку продуманої системи роботи вчителя, де вирішують питання навчання, виховання й розвитку учнів.

Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

16 червня 2021 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:

  1. Звіт – презентація викладачів про проведену роботу за 2020—2021 навчальний рік .
  2. Підсумки роботи методичної комісії та обговорення плану роботи методичної комісії на наступний рік (звіт голови методичної комісії Н.Куницької).

Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та Захисту України

31.05. 2021року  відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та Захисту України з повісткою  денною:

  1. Доповідь: «Як  викладачу – предметнику розпізнати булінг в групі та що робити» ( практичний психолог М.Чайка).

Практичний психолог М.Чайка наголосила, що на сьогодні у світі залишається критичною проблема насильства і, зокрема, булінгу – цькування та проявів агресії до особистості з метою її принизити. Сотні мільйонів дітей та молодих людей у кожному куточку планети страждають від їх проявів з боку інших людей – сторонніх і навіть рідних. Чи існувала ця проблема раніше або ж виникла як побічний ефект від глобалізації? Насильство в сім’ї, цькування в навчальному закладі, агресія в соціальних мережах – теми, які люди воліють оминати під час розмови за філіжанкою кави. Утім, проблема від цього аж ніяк не зменшується, і все частіше ми спостерігаємо невтішні наслідки ігнорування насильства у суспільстві.

Марина Олександрівна ознайомила слухачів з причинами виникнення булінгу, впливу цього явища на окрему особистість і учнівський колектив в цілому. Також охарактеризувала практичні методи виявлення постраждалих та булерів.

2. Повідомлення: «Екоквест – ефективна інноваційна технологія навчання» (викладач біології і екології Н.Куницька).

Із доповіддю «Екоквест-ефективна інноваційна технологія навчання» виступила викладач біології і екології Н.Куницька. Під час виступу було наголошено, що сучасне молоде покоління живе в епоху бурхливого розвитку не лише науки й техніки, а й негативних наслідків людської діяльності. Саме тому нам потрібна висока екологічна культура та свідомість. Тож екологічне виховання учнівської молоді вкрай актуальне. Нині ефективними формами роботи з здобувачами освіти  на уроках біології і екології та в позаурочний час є екоквести та ековікенди.    І саме мета екоквесту-формувати екологічну свідомість учнів та загальну біологічну  картину світу.

Екоквест  передбачає використання таких методів як пошукова робота, ігрові методи, групова співпраця, практична робота. Впровадження екоквесту в навчально-освітній процес сприяє формуванню екологічної культури, безпечної поведінки в природі, здорового способу життя, які так необхідні учнівській молоді в умовах сьогодення.

Використовуючи таку форму навчання учнівська молодь не тільки вивчає природу й багатства рідного краю, але й вчиться розуміти значення природи для людини, розвиває уміння бачити місцевість у цілому. Кожний екоквест – це можливість навчитися орієнтуватися на місцевості, спостерігати, порівнювати, бачити потрібні об’єкти, знаходити та установлювати взаємозв’язки різних організмів між собою та з умовами навколишнього середовища. Це формує в учнів конкретні уявлення про природні екологічні системи – біогеоценози, розвиваючи здібності до виявлення природних комплексів.

Таким чином, екоквест сприяє формуванню екологічного гуманізму (принципу правильного поводження в природі), адже кожен учень сприймає себе частинкою природи тільки тоді, коли має тісний контакт з нею, спостерігає за явищами природи, долучаючи до роботи всі сенсорні системи власного організму.

Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та Захисту України

27. 04. 2021 року відбулося  онлайн  – засідання  методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:

Методична скарбничка:

  1. «Методи інтелектуальної праці як спосіб підвищення ефективності уроку математики ( творча майстерня викладача, з досвіду роботи викладача математики Т.Старинець).
  2. «Поєднання проблемного підходу з інтерактивними технологіями на уроках географії ( творча майстерня викладача,з досвіду роботи викладача географії Л.Власенко).

Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо –математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

30 березня 2021 року в онлайн – форматі проведено  засідання методичної комісії викладачів предметів природничо –математичної підготовки, фізичної культури та захисту України.

Голова методичної комісії Н.Куницька

Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

17.02.2021 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:

  1. Методична скарбничка:
    «Формування пізнавального інтересу та творчих здібностей при вивченні фізики» (творча майстерня викладача, з досвіду роботи викладача фізики і астрономії Шембелян Л.М.)
  2. Використання особистісно-орієнтованих технологій навчання в процесі викладання фізичної культури (нотатки з досвіду роботи викладача фізичної культури Яскіра В.С.)

Голова методичної комісії Н. Куницька.

Засідання методичної комісії професійно-теоретичної та професійно- практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного, електротехнічного напрямків

1.02.21 проведено засідання методичної комісії професійно-теоретичної та професійно- практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного, електротехнічного напрямків.

Засідання методичної комісії викладачів  предметів суспільно-гуманітарної  та соціально-економічної підготовки

28 січня 2021 р. відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної  та соціально-економічної підготовки з повісткою денною: 

Методичний кейс

Про оптимальність використання форм і методів навчання на уроках української мови та літератури, історії з метою якісної підготовки здобувачів освіти до проходження ДПА і ЗНО – 2021 р.

Вдовиченко І.В., викладач історії, відмітила, щоб організувати якісну підготовку здобувачів освіти  до тестових випробувань, необхідно запроваджувати найбільш ефективні форми й методи підготовки їх до складання ДПА, ЗНО.

Викладачеві – предметнику необхідно  звернути увагу на об`єктивність оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти  з предметів; використовувати форми завдань зовнішнього незалежного оцінювання під час проведення уроків; забезпечити підготовку здобувачів освіти до ЗНО на різних етапах уроку та в позаурочний час.

Викладач зауважила, що на своїх уроках значну увагу приділяє проведенню системного повторення раніше вивченого матеріалу. Моделюванню процедури ЗНО з здобувачами освіти, проводить ділові ігри.

Викладачі ділились власним досвідом підготовки здобувачів освіти до ЗНО і ДПА.

Маличенко О.М, викладач української мови та літератури, поділилась власним досвідом роботи, щодо підготовки здобувачів освіти до ДПА і ЗНО.

Викладач відмітила, що під час вивчення нового матеріалу, під час перевірки знань використовує тестові завдання (різної форми для поетапного контролю, тематичні та підсумкові тестові завдання), для закріплення нового матеріалу (індивідуальні й групові тестові вправи); як домашнє завдання та ін.

Корнійчук Н.А.,викладач української мови та літератури, відмітила, що максимально використовує години групових занять. Для учнів з початковим рівнем успішності проводить індивідуальні заняття, готує  і надає індивідуальні завдання.

Отже, успішне проходження державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання здобувачами освіти потребує міцних і систематизованих знань, сформованих предметних компетентностей і обов’язкового досвіду роботи з тестами. А це забезпечить висока професійна компетентність педагогів, яка має бути гарантом успішного здобувача освіти.

                 Голова методичної комісії                                 І.Вдовиченко

Засідання методичної комісії викладачів  предметів суспільно-гуманітарної  та соціально-економічної підготовки

28 грудня 2020 р. відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної  та соціально-економічної підготовки з повісткою денною:

  1. Формування   в   учнів   ставлення   до   права   як соціальної цінності (з досвіду роботи викладача Вдовиченко І.І.)
  • Вдосконалення мовленнєвої компетенції учнів на уроках англійської мови шляхом використання інноваційних технологій (З досвіду роботи викладача іноземної мови Польгун І.В.)
  • Тайм-менеджмент (система управління часом) викладача. Причини дефіциту часу. Методи тайм-менеджменту.

                 Голова методичної комісії                                 І.Вдовиченко

Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

23. 12 2020 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:

1.   Методична скарбничка:

«Використання нестандартних форм роботи на уроках фізичної культури» (з досвіду роботи викладача фізичної культури Дюбіна В.В.).

В. Дюбін відмітив, що пріоритетним напрямком роботи освітнього закладу є підвищення якості освіти через використання інноваційних технологій на уроках і позакласних заняттях. Тому сучасний викладач  повинен досконало володіти знаннями в області цих технологій і успішно застосовувати їх на своїх уроках.            

Викладач  на власних уроках намагається використовувати інноваційні технології: нестандартні уроки, інтегровані уроки, використовує  ІКТ, комп’ютерні та здоров’язберігаючі технології.

Нестандартні уроки – уроки-свята, уроки-забави, уроки-змагання, урок – гра, методи «Мікрофон», «Мозковий штурм».

Використання комп’ютерних технологій, інформаційно-комунікативних технологій, зокрема презентації, допомагає засвоїти теоретичний матеріал, зацікавлює учнів в знаннях теорії. Учні самі готують презентації за окремими темами теорії, наприклад: «Самоконтроль на уроках фізичної культури», «Правила змагань з різних видів спорту», «Спортсмени, на яких я рівняюся» тощо.

Поетапно організована інноваційна система фізичного виховання з використанням нетрадиційних форм та методів фізичного виховання та різних технологій забезпечує ефективне формування у учнів позитивної мотивації до здорового способу життя.

  • «Я роблю так це». Застосування педагогічної технології  «перевернутий клас»: плюси та мінуси. ( майстер – клас).

  Викладачі  ділилися власним досвідом щодо даного питання.

Шембелян Л.М. викладач фізики і астрономії ознайомила присутніх із презентацією “Перевернуте навчання, як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності”. Під час демонстрації даного матеріалу Леся Миколаївна розповіла,  що перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.

 Куницька Н.А. викладач біології і екології поділилася власним досвідом роботи, щодо застосування технології “перевернуте навчання” на власних уроках та провела, серед присутніх, майстер-клас із використанням цієї ж технології.

Власенко Л.В. викладач географії наголосила, що застосування педагогічної технології  «перевернутий клас» є  одне з тих освітніх середовищ, які формують активного, втягненого в навчальний процес учня, який вміє думати, співпрацювати, запитувати, допомагати, просити про допомогу, вести дискусію, аргументувати тощо.                             

                     Голова методичної комісії                                 Н. Куницька

Засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання з професії «Кухар; Офіціант»

Повістка денна:

1. Обговорення та затвердження плану роботи методичної комісії на 2020 —2021 навчальний рік.

2. Розгляд  та затвердження планів і програм за професіями.

3. Підготовка робочих місць та проведення інструктажів з охорони праці на уроках виробничого навчання та під час проходження виробничої практики, укладання договорів для проходження виробничої  практики учнями 2-3 курсів.

Методичне засідання комісії професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного напрямків

03.12.20 року відбулося методичне засідання комісії професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного напрямків.

Голова методичної комісії Момотенко С.А.

Засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання з професії «Кухар ; Офіціант»

Порядок денний:

1.Цікавий та ефективний сучасний урок виробничого навчання.

2.Планування роботи викладачів  та майстрів виробничого навчання для проведення конкурсу фахової майстерності.

3.Дистанційне та змішане навчання кваліфікаційних робітників : від теорії до практики.

 Голова методичної комісії  Мухіна Г.П.

Засідання методичної комісії викладачів

 Засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної  та соціально-економічної підготовки  

26 листопада 2020 р., відбулось засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної  та соціально-економічної підготовки  з повісткою денною:

1.Самоосвіта як підвищення компетентності педагога, інформацією поділилась методист навчального закладу  С.Риченко.

2. Використання   елементів   дебатних   технологій   на   уроці літератури як засобу критичного мислення учнів ( з досвіду роботи викладача зарубіжної літератури Корнійчук Н.А.)

3. Підсумки роботи тижня української мови «Вертайся рідна мово, у серце народу, у душу Вкраїни».

Голова методичної комісії І.Вдовиченко

Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

25. 11. 2020 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:

1. Методична скарбничка:

«Формування інформаційно -комунікаційної компетентності на уроках фізики і астрономії» ( з досвіду роботи викладача фізики і астрономії Шембелян Л.М.)

 Метою педагогічної діяльності Л.Шембелян є впровадження методики формування інформаційної компетенції учнів, яка своїм змістом і методами, засобами й організаційними формами забезпечує свідоме ставлення до інформаційної діяльності, сприятиме вихованню моральних якостей у процесі навчання і спілкування. У зв’язку з реалізацією цією метою на уроках викладач виділяє основні форми прояву інформаційної компетенції:

• Проєктна діяльність

• Конкурси

• Олімпіади

• Сайти

• Дистанційне навчання

Отже, інформаційна компетентність – це інтегративна якість особистості, яка є результатом відображення процесів відбору, засвоєння, переробки, трансформації та генерування інформації в особливий тип предметно-специфічних знань, які дозволяють виробляти, приймати, прогнозувати та реалізовувати оптимальні рішення в різних сферах діяльності.

2. Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу: методика реалізації. (педагогічний діалог)

Під час діалогу, викладачі розкрили  суть та поділились досвідом реалізації наскрізних змістових ліній з даного предмета.

Отже, наскрізні освітні лінії – один із головних трендів сучасної освіти. Це соціально значимі надпредметні теми, які є інструментом формування у здобувачів освіти уявлення про суспільство в цілому. Також вони допомагають розвивати здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях, формувати світогляд.

                            Голова методичної комісії                                 Н. Куницька

Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

14.10.2020 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:

1.  Методична скарбничка  «Формування математичних компетентностей шляхом впровадження задач практичного змісту» (з досвіду роботи викладача математики Т. Старинець ).

Викладач математики  Т.Старинець  відмітила, що головне завдання вчителя математики — розвивати математичні здібності і навички учнів, підвищувати престиж знань, формувати не тільки математичні, але й ключові компетентності, тобто формувати вміння використовувати набуті в процесі навчання знання в повсякденному житті.                                                             

Математична компетентність – це вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, вміння будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтегрувати отримані результати.

Для формування математичних компетентностей потрібні:

здатність творчо мислити, послідовно міркувати та презентувати свої ідеї;

вміти працювати в команді (визначати пріоритети, планувати результати і нести відповідальність за їх реалізацію); ефективно застосовувати знання в реальному житті. Тому використання прикладних задач під час вивчення математики є важливим аспектом свідомого сприйняття навчального матеріалу учнями, адже саме прикладні задачі викликають у школярів активізацію розумової діяльності, сприяють виникненню особистих мотивів навчання. Задачі, які містять нові відомості з різних життєвих галузей, розвивають інтерес і допитливість.

2. Медіаграмотність як інструмент формування критичного мислення ( семінар).

На семінарі викладачі обговорили наступні питання:

Чому важливо бути медіаграмотним сьогодні:

1.Вся інформація, окрім особистого досвіду, є медійною.

  1. Медіа впливають на формування цінностей та поведінкових моделі.
  2. Медіа впливають на нас без нашого усвідомлення цього.
  3. Медіа визначають політичне й культурне життя країни та світу.
  4. Ваш аргумент.

Голова методичної комісії                                 Н. Куницька

Засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки

13 жовтня  2020 р. відбулось засідання методичної комісії викладачів

 предметів суспільно-гуманітарної  та соціально-економічної підготовки  з повісткою денною:

Методичний міст

«Шляхи впровадження дистанційного навчання на уроках суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки».   

  • Проблеми та перспективи розвитку дистанційного навчання(І.Вдовиченко)                                                                                        
  • Шляхи впровадження дистанційного навчання на уроках української мови та літератури(з досвіду викладача  О. Маличенко).

Під час обговорення, викладачі розкрили  суть та поділились досвідом  з питань дистанційного навчання.

Голова методичної комісії І. Вдовиченко