Get Adobe Flash player

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

З метою проведення роботи з учнями щодо питань особистої безпеки та захисту життя з 20 по 24 листопада 2017 року в училищі пройшов Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.

В рамках Тижня були проведені заходи:

-         Година спілкування «Твоя безпека – це твоя уважність» ( проводилося у всіх навчальних групах);

-         Перегляд фільму «Надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру»;

-         Лекція на тему «Куріння вбиває нове покоління»;

-         Вікторина на тему: «Правила безпечної поведінки»;

-         Бесіда «Дбайливе ставлення до свого здоров’я». Перегляд та обговорення відеосюжетів з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності для учнів, що проживають у гуртожитку;

-         Тренінг на тему: «Молодь обирає здоров’я».


Тиждень безпеки дорожнього руху


З метою вивчення та засвоєння  знань правил дорожнього руху ,  попередження дитячого  дорожньо-транспортного травматизму та проведення роз’яснювальної та агітаційно-масової роботи серед учнів щодо дотримання правил дорожнього руху в ДНЗ «Сквирське ВПУ»  з 13 по 17 листопада 2017 року проходив Тиждень безпеки дорожнього руху, який підготували та провели викладач ПДР Гальчинський Ю.В. та інженер з охорони праці Прокопенко Н.О.

Відповідно до тематики тижня були проведені заходи:

  • Година спілкування «Безпека на дорозі – безпечне майбутнє» (проводилися у всіх навчальних групах).
  • Вікторина на тему: «Наш друг – безпечний рух».
  • Лекція на тему: «Дорожні пригоди та їх наслідки».
  • Профілактичні бесіди щодо попередження дорожньо-транспортних пригод та дотримання правил дорожнього руху.
  • У групах 27,17,37,47,17к  учні переглянули фільм «Наука катастроф. Автомобілі», а для учнів, що проживають у гуртожитку, було продемонстровано фільми  «Обов’язки пішоходів», «Пішохідні переходи і місця зупинок маршрутних транспортних засобів» .
  • Конкурс малюнків «Знання дорожнього руху у нашому житті».

Переможцями конкурсу стали:

Олексюк Лілія – група 25;

Вигівський Владислав – група 17;

Кондратюк  Дмитро – група 37.


Матеріали огляду-конкурсу кабінету "Охорони праці"

ДНЗ «Сквирське ВПУ»

В училищі обладнано кабінет охорони праці, розрахований на 30 навчальних місць,площа якого складає 54 м.кв.

Основним завданням кабінету охорони праці училища є навчання учнів та працівників з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, пропаганда безпечних та нешкідливих умов праці та позитивного досвіду щодо профілактики аварій, виробничого травматизму та професійних захворювань.

Відповідно до основних завдань кабінет здійснює таку роботу:

1.Навчання учнів предмету охорони праці та безпеки життєдіяльності та інших предметів, які передбачають вивчення питань охорони праці ;

2.В кабінеті проводяться вступні інструктажі з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки та електробезпеки.

3.В кабінеті проводиться навчання та перевірка знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності з працівниками та учнями училища. Кабінет охорони праці забезпечений меблями , які розміщені відповідно до санітарно-гігієнічних вимог і норм, та обладнаний демонстраційним столом на підвищенні, за яким розміщена класна дошка на 3 робочих площі у розгорнутому вигляді. Усі площі дошки мають магнітну основу для демонстрації навчально – наочних посібників (таблиць, ілюстрацій, моделей).

Кабінет оснащений засобами навчання та навчальним обладнанням, наявний комп’ютер, який приєднаний до мережі Інтернет.

Природне світло падає з лівої сторони від учнів, найменша загальна освітленість штучного освітлення на рівні столів не нижче за 300лк при освітленні лампами розжарювання. Кабінет охорони праці розташований на
2-му поверсі навчального корпусу, оснащений природною вентиляцією .  В наявності є ізоляція електричних мереж та проведено заміри опору ізоляції.

З метою забезпечення пожежної безпеки кабінет охорони праці укомплектований протипожежним інвентарем, який розміщений на пожежному щиті.

Кабінет оснащений медичною аптечкою з набором перев’язочних засобів і медикаментів для надання першої медичної допомоги.

В кабінеті охорони праці проведений поточний ремонт. Опалення і вентиляція відповідають санітарно-гігієнічним вимогам.

На вхідних дверях кабінету є відповідна табличка «Кабінет охорони праці ».

В кабінеті створені навчально – методичні експозиції змінного та постійного характеру:

Стенди:

«Вимоги  безпеки під час проведення сільськогосподарських робіт.»;

«Електробезпека»;

« Вмій діяти при пожежі»;

« Пожежна безпека»;

« Охорона праці» ( Види інструктажів);

«Куток  з охорони праці»;

«Закон України « Про охорону праці» (витяги);

«Перша допомога»;

Державні символи України;

Інструкції з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

В кабінеті розміщений стенд із спецодягом з професій:

  • - Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва;
  • - Кухар;офіціант;
  • - Слюсар з ремонту автомобілів.

В кабінеті охорони праці створені умови для організації індивідуального та диференційованого навчання, реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання, організації індивідуальної підготовки викладача до занять. Кабінет забезпечений навчально-методичною та довідковою літературою, підручниками, навчальними та наочними посібниками, директивними, інструктивними та іншими матеріалами, необхідними для проведення навчання та інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності, примірниками журналів: «Безпека життєдіяльності»,  «Охорона праці» з додатком «На допомогу спеціалісту з охорони праці»; «Пожежна безпека», відеофільмами з пожежної безпеки та охорони праці, а також основними нормативно-правовими актами з охорони праці.

Згідно державних стандартів ПТО наявні тематичні плани та програми з предмету «Охорона праці» з професій, за якими ведеться підготовка кваліфікованих робітників в училищі. У кабінеті створена картотека електронних засобів навчання. Оформленні тематичні папки, де підібрано матеріал для тематичного оцінювання рівня навчальних досягнень учнів (контрольні запитання, тестові завдання). Роздатковий матеріал підібрано по варіантах, враховуючи навчальні можливості учнів. Підготовлений матеріал для виконання самостійних робіт.


В училищі ведеться робота з питань охорони праці відповідно до нормативно-правових актів про охорону праці та відповідних їм типових документів.

Нормативно-правове забезпечення кабінету охорони праці - завантажити

План роботи кабінету охорони праці на 2017-2018 н.р. - завантажити

Кабінет естетично оформлений і придатний до проведення уроків та позаурочних заходів.

Для ведення обліку інструктажів  заведені відповідні журнали реєстрації:

- Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці;

- Журнал реєстрації інструктажів з  питань охорони праці;

- Журнал  реєстрації  первинного, позапланового, цільового інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів;

- Журнал  реєстрації нещасних випадків  невиробничого характеру з учнями і працівниками ;

- Журнал нещасних випадків, що сталися з учнями,;

- Журнал  реєстрації осіб, що потерпіли від нещасних випадків на виробництві;

- Журнал  реєстрації  інструктажів   з питань пожежної безпеки;

- Журнал  реєстрації  інструктажу    з питань техногенної безпеки;

- Журнал  реєстрацій  з  охорони праці  на підприємстві.

Результати атестації робочих місць

Протягом 2013-2014 років в навчальному закладі проводилась атестація робочих місць за умовами праці з професій: кухар, електрогазозварник. За результатами проведеної атестації працівникам встановлено доплату до посадового окладу та надано щорічну додаткову відпустку(Копії матеріалів атестації додаються).

В  кінці  кожного навчального року в училищі робиться звіт про Травматизм на виробництві за формою № 7 тнв (річний).  За   останні роки  в навчальному закладі не було зареєстровано випадків травматизму.

Конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей»

Зустріч учнів з працівником Сквирського РСГУ ДСНС

Семінар інженерів з охорони праці в ДНЗ «Сквирське ВПУ»

Практичне навчання в гуртожитку «Вмій діяти при пожежі»

Нарада методичної комісії  професійно-практичної підготовки


Співпраця ДНЗ «Сквирське вище професійне училище»

з роботодавцями: інноваційні шляхи соціального партнерства»

Ще зовсім недавно проблема підготовки висококваліфікованих та професійно компетентних випускників не стояла так гостро, як сьогодні. Останнім часом роботодавці висувають до навчального закладу цілу низку зауважень, які ми не в змозі вирішити самостійно: застаріла матеріально-технічна база, відсутність нових технологій та сучасного навчально-методичного забезпечення, низький рівень мотивації учнів щодо вивчення інноваційних виробничих технологій та застосування їх у майбутній професійній діяльності.

Саме для вирішення наявних проблем та підготовки конкурентноспроможних фахівців організована співпраця навчального закладу  з роботодавцями на основі соціального партнерства.

Адміністрація Сквирського вищого професійного училища в даній співпраці поставила за мету:

-       впроваджувати у навчально-виховний процес інноваційні технології;

-       вивчати ринок праці, шукати шляхи соціального партнерства;

-       створювати ефективну та гнучку систему підготовки робітничих кадрів.

Співробітництво між роботодавцями і педагогічним колективом відбувається за такими формами:

-       проведення переговорів;

-       укладення довгострокових договорів на підготовку кваліфікованих робітників;

-       проходження виробничого навчання і практики в умовах реального виробництва та працевлаштування;

-       стажування та підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання;

-       екскурсії;

-       участь фахівців підприємства при проведенні поетапної та державної кваліфікаційної атестації;

-       участь в конкурсах фахової майстерності, тематичних семінарах для майстрів та учнів.

Сучасний рівень розвитку науки і техніки, жорстка конкуренція на ринку праці спонукають роботодавців проводити переоснащення підприємств високотехнологічним обладнанням, що в свою чергу потребує від навчального закладу підготовки випускників високого рівня кваліфікації.

Тому наш педагогічний колектив чітко усвідомив, що найважливішим чинником підвищення якості професійного навчання – є соціальне партнерство.

Навчальним закладом визначено перелік партнерів – замовників кадрів відповідно до ринку сільськогосподарських професій:

  1. Фермерське господарство «Провіденс»
  2. Суб’єкт підприємницької діяльності «Стогній В.В.»
  3. Приватне підприємство «Росава- Агро»
  4. Фермерське господарство «Діброва-С»
  5. Селянське фермерське господарство «Нива-1»
  6. Дочірнє підприємство «Кліринг-Агро»
  7. Селянське українсько – німецьке аграрне підприємство « Інтерагро-Сквира»
  8. Товариство з обмеженою відповідальністю  «Схід- агро»
  9. Приватне підприємство «Виробничо – комерційна організація « Еталон»

10.Товариство з обмеженою відповідальністю  «Мрія»

Це дає можливість – забезпечити ринок праці випускниками необхідної кількості  та якості професійної підготовки.

Результатом співпраці Сквирського вищого професійного училища та роботодавців є відкриття додаткових можливостей:

-       це постійний доступ до інформації про стан ринку праці, обсяги підготовки кадрів;

-       з’являється реальна можливість для того, щоб врахувати вимоги роботодавців до підготовки кваліфікованих робітників;

-       відкриваються реальні шляхи організації практики учнів на новітньому обладнанні, набуття ними професійно-практичних та операційних навичок діяльності з принципово новою технікою та інструментами;

-       стає можливим організація систематичного стажування викладачів спецдисциплін і майстрів виробничого навчання на підприємствах з метою ознайомлення з інноваційними виробничими технологіями;

-       підвищується можливість для цільової підготовки кваліфікованих робітників з урахуванням регіонального компоненту розвитку економіки, що покращує кількісний показник працевлаштування випускників. Крім того, створюється механізм об’єктивної оцінки якості підготовки кваліфікованих робітників фахівцями підприємств та організацій шляхом поетапних кваліфікаційних атестацій;

-       покращується професійна якість учнів, адаптація до ринку праці;

-       забезпечується популяризація обраної професії, що дозволяє вчасно реагувати на пропозиції роботодавців;

-       створюються умови для спільних проектів, що дає можливість поповнити спецфонд навчального закладу, модернізувати матеріально-технічну базу, розробити стратегії розвитку навчального закладу.

Отже, соціальне партнерство відіграє ключову роль у забезпеченні професійно-спрямованого  навчання кваліфікованих робітників і є основною формою взаємодії навчального закладу із сучасним виробництвом.

Показником результативності і ефективності  соціального партнерства є:

-       місце та значимість навчального закладу на ринку професійно-освітніх послуг;

-       показники затребуваності випускників на сучасному ринку праці;

-       якість професійної підготовки випускників.

Впевнені, що співпраця нашого навчального закладу з роботодавцями - соціальними партнерами, спонукає учнів яскраво проявляти свої здібності, мати велике бажання і прагнення здобувати професії.


На даний момент 35 гостей на сайті