Get Adobe Flash player

Засідання методичної комісії

викладачів предметів природничо-математичної підготовки,

фізичної культури та захисту Вітчизни

25 квітня 2018 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту Вітчизни з повісткою денною:

1. Керована дискусія « Національно- патріотичне виховання у викликах часу».

Питання патріотичного виховання особливо актуалізувалися сьогодні, після подій на Майдані, анексії Криму, тривалого збройного конфлікту в східних регіонах нашої держави. Відтак, постала потреба переосмислити проблему патріотизму в умовах сучасних соціокультурних трансформацій і викликів.

Про патріотичне виховання говориться вже давно. Але оскільки розмови не припиняються можна судити, що проблема не вирішена. Адже жовто-блакитна стрічка на зап’ястку ще не є абсолютним показником любові до Батьківщини; гарні знання історії держави ще не свідчать про повагу. В умовах стрімкої євроінтеграції перед освітою постає непросте проте надзвичайно важливе завдання – зберегти та примножити інтелектуальний потенціал держави, виховати покоління яке не просто матиме українське громадянство, а буде дійсно українцем: волелюбним, сильним, розумним, відданим.

В ході дискусії учасники зосередились та обговорили наступні питанні:

- патріотичне вихання на уроці;

-розвиток форм і методів патріотичного виховання завдяки використанню нових інформаційних технологій.

  1. 2. Формування у учнів інтересу до виконання фізичних вправ (з досвіду роботи викладачів фізичної культури).

Викладачі фізичної культури вважають, що в сучасних умовах у навчальний процес необхідно впроваджувати сучасні ефективні методи організації навчання учнів, підвищувати емоційність викладання шляхом використання ігрових та змагальних елементів, мультимедійних засобів навчання. Цікавою для учнів є робота, що вимагає постійного напруження. Систематичне, раціональне, цілеспрямоване застосування різноманітних комплексів фізичних вправ позитивно впливає на послаблений організм учня. Вони спричиняють зміну його реактивності у потрібному напрямі, збагачують умовно – рефлекторну діяльність учня новими властивостями, поліпшують «урівноваження» у навколишньому середовищі, сприяють кращій функціональній адаптації в умовах цього середовища, яке безперервно змінюється. Завдяки фізичним вправам підвищується розумова активність учня, його працездатність у навчальній та руховій діяльності, поширюється діапазон формування теоретичних знань, рухових умінь і навичок, зберігається здоров’я та формується здоровий спосіб життя дитини.

Голова методичної комісії                                 Н. А. Куницька

На даний момент 15 гостей на сайті