Get Adobe Flash player

Засідання методичної комісії керівників груп та вихователів

19 грудня 2012року  відбулося чергове засідання методичної комісії керівників груп та вихователів з повісткою денною:

  1. Типи темпераменту дитини ( Доповідає соціальний педагог).
  2. Як запобігти конфліктам з дітьми (Доповідають керівники груп, які атестуються).
  3. Втілення інноваційних процесів у виховання учнів та їх роль у формуванні професійно-ділових якостей спеціалістів (Обмін досвідом).

 

 

Голова методичної комісії Слєсарева В.О нагадала керівникам груп і вихователям типи темпераменту. Щоб забезпечити в навчанні і вихованні індивідуальний підхід до учнів і знаходити психолого і педагогічно правильні підходи до кожного з дітей важливо добре знатися на типах темпераментів людини. Вона запропонувала провести тестування, щоб правильно визначити тип темпераменту, так можна ближче пізнати свого вихованця, з розумінням поставитися до його вчинків і поведінки, уникнути непотрібних конфліктів.

 

 

Вдовиченко І.В.  та Польгун І.В.  підготували виступи про те, як запобігти конфліктам з дітьми. Вдовиченко І.В.  розкрила тему «Конфлікти та їх вирішення». Польгун І.В.  більше звернула увагу на тему «Конфлікти в педагогічному процесі та рекомендації педагогам щодо уникнення конфліктів з учнями».

 

Потім члени методичної комісії обмінялися досвідом втілення інноваційних процесів у виховання учнів та їх роль у формуванні професійно-ділових якостей спеціалістів. Корнійчук Н.А. вважає, що головне у виховному процесі , щоб були створені такі умови для виховання, які б позитивно впливали на нього.

 

Куницька Н.А.  наголосила на важливості працювати над підвищенням психолого-педагогічної культури вихователів, переваги індивідуальних методів виховання, гуманізації всього виховного процесу.

Мошинський В.А.  підкреслив, яке значення має щирість та прозорість у стосунках з вихованцем, сприйняття вихованця як окремого індивіда здатність бачити його внутрішній світ і його самого таким, як він сам його бачить.

Мельнічук О.В.  відмітив про значення індивідуальних процесів у виховання учнів та важливість їх у формуванні професійно-ділових якостей спеціалістів.

Ухвалити:

  1. Вивчити інноваційні методи виховання і застосувати їх у виховному процесі, щоб сповна реалізувати ідею співробітництва і співтворчості вихователя і учня.
  2. Створювати педагогами певних умов, відносин з учнями: щирості та прозорості справжніх почуттів, здатність бачити внутрішній світ у учня і його самого таким, як він сам його бачить.
  3. Уникати конфліктних ситуацій з учнями і знаходити писохологічно і педагогічно правильні підходи до кожної дитини, намагатися забезпечити в навчанні й вихованні індивідуальний підхід до учнів.

На даний момент 54 гостей на сайті