Get Adobe Flash player

Творчі звіти педагогічних працівників


Традиційно, наприкінці атестаційного періоду, викладачі, які атестуються в поточному навчальному році, презентують рівень своєї педагогічної майстерності за міжатестаційний період. Проводяться творчі звіти педагогічних працівників.

27 березня 2013 року, в рамках атестації  педагогічних працівників, проведені творчі звіти викладачів: Вдовиченко І.І., Вдовиченко І.В., які претендують на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та званню «викладач-методист»;  Мамаєва М.О, який претендує на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та майстра виробничого навчання  Гуменюка В.Г., який претендую на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «майстер виробничого навчання ІІ категорії». На засіданні були присутні всі педагогічні працівники. Учасники засідання мали можливість ознайомитися з виставкою творчих робіт педагогічних працівників, які атестуються. Кожен претендент презентував досвід своєї роботи за 5 років, визначив основні її напрямки.

 

 

Творчі звіти викладачів спрямовані на пошук, підтримку і пропаганду прогресивного педагогічного досвіду викладача, а також діяльності всього педагогічного колективу з питань нових технологій, організації навчально-виховної та методичної роботи в навчальному закладі.

Педагогічні працівники у своїх звітах  висвітлили такі питання, як: проблему, над розв’язанням якої працюють, педагогічне кредо, участь у роботі методичних комісій, участь у методичних та предметних декадах, відкриті уроки та виховні заходи, цікаві педагогічні знахідки, які розкривають творчість педагога, науково-дослідницьку роботу, власні доробки, інновації у роботі.

Вдовиченко І.І. – викладач історії та правознавства, повідомив про використання навчальної гри як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання суспільних дисциплін та зауважив, що використовує гру як елемент інтерактивного навчання, стимулюючи пізнавальну активність і самостійність учнів, підтримує інтерес до вивчення предмета.

Вдовиченко І.В. – викладач історії, поділилась досвідом щодо використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії та в позаурочний час. Розкрила поєднання краєзнавчої роботи з дослідницькими проектами.

Мамаєв М.О. – викладач інформаційних технологій, зупинився на використанні міжпредметних зв’язків на уроках та поділився досвідом роботи щодо впровадження інноваційних методів навчання на своїх уроках.

Гуменюк В.Г. – майстер виробничого навчання з професії «Електрогазозварник», звернув увагу на питання щодо організації  робочих місць на уроках виробничого навчання та зауважив, що практикує створення на уроках навчальних виробничих ситуацій, які спонукають учнів звернутися до підручника, конспекту чи досвіду.

Методист Олійник Г.Р. підкреслила ефективність роботи педагогів у міжатестаційний період, зростання фахової майстерності викладачів, прагнення до самовдосконалення і творчого пошуку.

 

 

 

 

На даний момент 44 гостей на сайті