Get Adobe Flash player

Відкритий урок з всесвітньої історії

28 лютого 2013 р. викладач Вдовиченко Іван Іванович провів відкритий урок з всесвітньої історії в групі №31.

Підсумково – узагальнюючий урок з тем « Радянський Союз 1945-1999 рр. та « Країни Східної та Центральної Європи в повоєнний період».

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, форма проведення: урок-змагання  (гра)

 

 

Група поділена на дві команди. Учні повинні дати відповіді на питання і виконати завдання десяти турів.Підбираючи дидактичні ігри, викладач ставить за мету формувати в учнів відповідні предметні компетенції з історії – інформаційну, логічну, хронологічну, просторову та інші.Використані викладачем форми роботи на уроці сприяли активізації знань, умінь і навичок учнів з вивчених тем. Із відповідей учнів зрозуміло, що вони вміють аналізувати і систематизувати вивчений матеріал, робити власні висновки, працювати з історичною картою, термінами і поняттями, давати характеристику історичним діячам. Викладач доцільно і ефективно використав мультимедійну презентацію, наочність, карту. Всі учні активно працювали, показали вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці: вирішення тестів, історичну мозаїку, історичне доміно, анаграми, кросворд та ін. Вдовиченко Іван Іванович піднімає на уроці багато проблемних, дискусійних питань, вміє спрямувати учнів у потрібне русло, вдало доповнює їхні міркування. Щоб досягти максимального ефекту від застосування навчальної гри на уроці, викладачеві довелося прикласти неабиякої творчості, щоб розпланувати гру до найдрібніших деталей, аби гра зацікавила і захопила  учнів, полонила їхню увагу. Тому всі її учасники – щирі, активні, доброзичливі. Так виховується почуття колективізму та взаємовиручки.

Використання навчальної гри, як засобу активізації навчальної і пізнавальної діяльності учнів дало змогу викладачеві досягти поставленої мети уроку, зробити його раціональним і ефективним.

 

На даний момент 33 гостей на сайті