Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

17.02.2021 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:
- Методична скарбничка:
«Формування пізнавального інтересу та творчих здібностей при вивченні фізики» (творча майстерня викладача, з досвіду роботи викладача фізики і астрономії Шембелян Л.М.) - Використання особистісно-орієнтованих технологій навчання в процесі викладання фізичної культури (нотатки з досвіду роботи викладача фізичної культури Яскіра В.С.)
Голова методичної комісії Н. Куницька.
Засідання методичної комісії професійно-теоретичної та професійно- практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного, електротехнічного напрямків

1.02.21 проведено засідання методичної комісії професійно-теоретичної та професійно- практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного, електротехнічного напрямків.
Засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки

28 січня 2021 р. відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки з повісткою денною:
Методичний кейс
Про оптимальність використання форм і методів навчання на уроках української мови та літератури, історії з метою якісної підготовки здобувачів освіти до проходження ДПА і ЗНО – 2021 р.
Вдовиченко І.В., викладач історії, відмітила, щоб організувати якісну підготовку здобувачів освіти до тестових випробувань, необхідно запроваджувати найбільш ефективні форми й методи підготовки їх до складання ДПА, ЗНО.
Викладачеві – предметнику необхідно звернути увагу на об`єктивність оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з предметів; використовувати форми завдань зовнішнього незалежного оцінювання під час проведення уроків; забезпечити підготовку здобувачів освіти до ЗНО на різних етапах уроку та в позаурочний час.
Викладач зауважила, що на своїх уроках значну увагу приділяє проведенню системного повторення раніше вивченого матеріалу. Моделюванню процедури ЗНО з здобувачами освіти, проводить ділові ігри.
Викладачі ділились власним досвідом підготовки здобувачів освіти до ЗНО і ДПА.
Маличенко О.М, викладач української мови та літератури, поділилась власним досвідом роботи, щодо підготовки здобувачів освіти до ДПА і ЗНО.
Викладач відмітила, що під час вивчення нового матеріалу, під час перевірки знань використовує тестові завдання (різної форми для поетапного контролю, тематичні та підсумкові тестові завдання), для закріплення нового матеріалу (індивідуальні й групові тестові вправи); як домашнє завдання та ін.
Корнійчук Н.А.,викладач української мови та літератури, відмітила, що максимально використовує години групових занять. Для учнів з початковим рівнем успішності проводить індивідуальні заняття, готує і надає індивідуальні завдання.
Отже, успішне проходження державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання здобувачами освіти потребує міцних і систематизованих знань, сформованих предметних компетентностей і обов’язкового досвіду роботи з тестами. А це забезпечить висока професійна компетентність педагогів, яка має бути гарантом успішного здобувача освіти.
Голова методичної комісії І.Вдовиченко
Засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки

28 грудня 2020 р. відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки з повісткою денною:
- Формування в учнів ставлення до права як соціальної цінності (з досвіду роботи викладача Вдовиченко І.І.)
- Вдосконалення мовленнєвої компетенції учнів на уроках англійської мови шляхом використання інноваційних технологій (З досвіду роботи викладача іноземної мови Польгун І.В.)
- Тайм-менеджмент (система управління часом) викладача. Причини дефіциту часу. Методи тайм-менеджменту.
Голова методичної комісії І.Вдовиченко
Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

23. 12 2020 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:
1. Методична скарбничка:
«Використання нестандартних форм роботи на уроках фізичної культури» (з досвіду роботи викладача фізичної культури Дюбіна В.В.).
В. Дюбін відмітив, що пріоритетним напрямком роботи освітнього закладу є підвищення якості освіти через використання інноваційних технологій на уроках і позакласних заняттях. Тому сучасний викладач повинен досконало володіти знаннями в області цих технологій і успішно застосовувати їх на своїх уроках.
Викладач на власних уроках намагається використовувати інноваційні технології: нестандартні уроки, інтегровані уроки, використовує ІКТ, комп’ютерні та здоров’язберігаючі технології.
Нестандартні уроки – уроки-свята, уроки-забави, уроки-змагання, урок – гра, методи «Мікрофон», «Мозковий штурм».
Використання комп’ютерних технологій, інформаційно-комунікативних технологій, зокрема презентації, допомагає засвоїти теоретичний матеріал, зацікавлює учнів в знаннях теорії. Учні самі готують презентації за окремими темами теорії, наприклад: «Самоконтроль на уроках фізичної культури», «Правила змагань з різних видів спорту», «Спортсмени, на яких я рівняюся» тощо.
Поетапно організована інноваційна система фізичного виховання з використанням нетрадиційних форм та методів фізичного виховання та різних технологій забезпечує ефективне формування у учнів позитивної мотивації до здорового способу життя.
- «Я роблю так це». Застосування педагогічної технології «перевернутий клас»: плюси та мінуси. ( майстер – клас).
Викладачі ділилися власним досвідом щодо даного питання.
Шембелян Л.М. викладач фізики і астрономії ознайомила присутніх із презентацією “Перевернуте навчання, як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності”. Під час демонстрації даного матеріалу Леся Миколаївна розповіла, що перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.
Куницька Н.А. викладач біології і екології поділилася власним досвідом роботи, щодо застосування технології “перевернуте навчання” на власних уроках та провела, серед присутніх, майстер-клас із використанням цієї ж технології.
Власенко Л.В. викладач географії наголосила, що застосування педагогічної технології «перевернутий клас» є одне з тих освітніх середовищ, які формують активного, втягненого в навчальний процес учня, який вміє думати, співпрацювати, запитувати, допомагати, просити про допомогу, вести дискусію, аргументувати тощо.
Голова методичної комісії Н. Куницька
Засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання з професії «Кухар; Офіціант»

Повістка денна:
1. Обговорення та затвердження плану роботи методичної комісії на 2020 —2021 навчальний рік.
2. Розгляд та затвердження планів і програм за професіями.
3. Підготовка робочих місць та проведення інструктажів з охорони праці на уроках виробничого навчання та під час проходження виробничої практики, укладання договорів для проходження виробничої практики учнями 2-3 курсів.
Методичне засідання комісії професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного напрямків

03.12.20 року відбулося методичне засідання комісії професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки сільськогосподарського, автомобільного напрямків.
Голова методичної комісії Момотенко С.А.
Засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання з професії «Кухар ; Офіціант»

Порядок денний:
1.Цікавий та ефективний сучасний урок виробничого навчання.
2.Планування роботи викладачів та майстрів виробничого навчання для проведення конкурсу фахової майстерності.
3.Дистанційне та змішане навчання кваліфікаційних робітників : від теорії до практики.
Голова методичної комісії Мухіна Г.П.
Засідання методичної комісії викладачів
Засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки

26 листопада 2020 р., відбулось засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки з повісткою денною:
1.Самоосвіта як підвищення компетентності педагога, інформацією поділилась методист навчального закладу С.Риченко.
2. Використання елементів дебатних технологій на уроці літератури як засобу критичного мислення учнів ( з досвіду роботи викладача зарубіжної літератури Корнійчук Н.А.)
3. Підсумки роботи тижня української мови «Вертайся рідна мово, у серце народу, у душу Вкраїни».
Голова методичної комісії І.Вдовиченко
Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

25. 11. 2020 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:
1. Методична скарбничка:
«Формування інформаційно -комунікаційної компетентності на уроках фізики і астрономії» ( з досвіду роботи викладача фізики і астрономії Шембелян Л.М.)
Метою педагогічної діяльності Л.Шембелян є впровадження методики формування інформаційної компетенції учнів, яка своїм змістом і методами, засобами й організаційними формами забезпечує свідоме ставлення до інформаційної діяльності, сприятиме вихованню моральних якостей у процесі навчання і спілкування. У зв’язку з реалізацією цією метою на уроках викладач виділяє основні форми прояву інформаційної компетенції:
• Проєктна діяльність
• Конкурси
• Олімпіади
• Сайти
• Дистанційне навчання
Отже, інформаційна компетентність – це інтегративна якість особистості, яка є результатом відображення процесів відбору, засвоєння, переробки, трансформації та генерування інформації в особливий тип предметно-специфічних знань, які дозволяють виробляти, приймати, прогнозувати та реалізовувати оптимальні рішення в різних сферах діяльності.
2. Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу: методика реалізації. (педагогічний діалог)
Під час діалогу, викладачі розкрили суть та поділились досвідом реалізації наскрізних змістових ліній з даного предмета.
Отже, наскрізні освітні лінії – один із головних трендів сучасної освіти. Це соціально значимі надпредметні теми, які є інструментом формування у здобувачів освіти уявлення про суспільство в цілому. Також вони допомагають розвивати здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях, формувати світогляд.
Голова методичної комісії Н. Куницька
Засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України

14.10.2020 року відбулося засідання методичної комісії викладачів предметів природничо-математичної підготовки, фізичної культури та захисту України з повісткою денною:
1. Методична скарбничка «Формування математичних компетентностей шляхом впровадження задач практичного змісту» (з досвіду роботи викладача математики Т. Старинець ).
Викладач математики Т.Старинець відмітила, що головне завдання вчителя математики — розвивати математичні здібності і навички учнів, підвищувати престиж знань, формувати не тільки математичні, але й ключові компетентності, тобто формувати вміння використовувати набуті в процесі навчання знання в повсякденному житті.
Математична компетентність – це вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, вміння будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтегрувати отримані результати.
Для формування математичних компетентностей потрібні:
здатність творчо мислити, послідовно міркувати та презентувати свої ідеї;
вміти працювати в команді (визначати пріоритети, планувати результати і нести відповідальність за їх реалізацію); ефективно застосовувати знання в реальному житті. Тому використання прикладних задач під час вивчення математики є важливим аспектом свідомого сприйняття навчального матеріалу учнями, адже саме прикладні задачі викликають у школярів активізацію розумової діяльності, сприяють виникненню особистих мотивів навчання. Задачі, які містять нові відомості з різних життєвих галузей, розвивають інтерес і допитливість.
2. Медіаграмотність як інструмент формування критичного мислення ( семінар).
На семінарі викладачі обговорили наступні питання:
Чому важливо бути медіаграмотним сьогодні:
1.Вся інформація, окрім особистого досвіду, є медійною.
- Медіа впливають на формування цінностей та поведінкових моделі.
- Медіа впливають на нас без нашого усвідомлення цього.
- Медіа визначають політичне й культурне життя країни та світу.
- Ваш аргумент.
Голова методичної комісії Н. Куницька
Засідання методичної комісії викладачів предметів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки

13 жовтня 2020 р. відбулось засідання методичної комісії викладачів
предметів суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки з повісткою денною:
Методичний міст
«Шляхи впровадження дистанційного навчання на уроках суспільно-гуманітарної та соціально-економічної підготовки».
- Проблеми та перспективи розвитку дистанційного навчання(І.Вдовиченко)
- Шляхи впровадження дистанційного навчання на уроках української мови та літератури(з досвіду викладача О. Маличенко).
Під час обговорення, викладачі розкрили суть та поділились досвідом з питань дистанційного навчання.
Голова методичної комісії І. Вдовиченко